I když vyrábíme zboží té nejvyšší kvality a každý kus, který opustí naši výrobu prochází důkladnými kontrolami, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. V tom případě nás kontaktujte na tel: +420 733 512 496, nebo emailem na adresu nicol.uhlirova@capu.cz. Poté bude možné dohodnout individuální postup vyřízení reklamace. Reklamace se nevztahují na vady způsobené nevhodným ošetřováním.
Vrácená částka se bude rovnat ceně vráceného zboží a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné apod.) V případě, že se kupující rozhodne odstoupit od smlouvy, může také nutné informace zaslat prodávajícímu emailem, na adresu doporučeným dopisem, nebo osobně.
V těchto případech bude kupující neprodleně kontaktován a bude s ním dohodnut další postup.
Platné ceny jsou potvrzeny kupujícímu v okamžiku telefonického potvrzení objednávky. Je-li platná cena totožná s cenou na objednávce, není zpětně kupujícímu potvrzena a zboží je mu dodáno za platnou cenu v okamžiku přijetí objednávky. Pokud je cena vyšší než cena uvedená na objednávce, prodávající neprodleně o této skutečnosti informuje kupujícího, který může novou cenu přijmout nebo objednávku odmítnout. Při telefonické objednávce je vždy kupujícímu sdělena platná cena pro danou objednávku.
Reklamace jsou řešeny ve smyslu zákona č.40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů.
Zákon dává obchodníkovi možnost strhnout poměrnou část za případné znehodnocení výrobku. Dokonce má právo naúčtovat zákazníkovi i náklady spojené s uvedením výrobku do původního stavu.